RÓLUNK
A Conness nem egy cég, inkább egy csapat.
A Conness Ragazzi csapat alkotja a Conness szellemi és szakmai közösségét. Ők a marketing, a kommunikáció és a kutatás területéről érkező, senior szakemberek. Azért alapították ezt a "műhelyt", hogy Magyarországon is meghonosítsák a stratégiai szemlélet és az elemzői látásmód összekapcsolásából eredő előnyöket.
A Conness új megközelítést kínál a hazai marketing gondolkodásban.
Szakterületünk a piackutatás és a márkatanácsadás. A Conness specialitása a hagyományos kutatási projektek elvégzésén túl az adott munkára, feladatra szabott egyedi kutatási metodológia kialakítása és végrehajtása. Van tapasztalatunk az üzleti és marketing célok kutatási feladatokhoz való kapcsolásában, és a kutatási eredmények stratégiai szintű elemzésében, azok marketing célokhoz illeszkedő lefordításában illetve üzleti értékelő, hatékonyság-mérő rendszerek kialakításában. Márkastratégiai projektekbe tervezési és elemzési kompetenciáinkkal kapcsolódunk be.
A Conness 2011 szeptemberétől a Nemzeti Olvasottságkutatás (NOK – MLE) szakmai auditora.
A Ragazzi a Conness csapat ütőereje: Groszmann Györgyi és Atkári Csaba. Ők egyéni vállalkozó elemzőként működnek.

Atkári Csaba
tanácsadó, partner
Engem a kíváncsiság hajt. Mit gondol, mit tesz, miért úgy döntött?
Sőt, mi több: milyen hatással van? Aztán később: hányan vannak ezzel így? Ezért a szociológia. Milyen az ember kapcsolata a maga által kreált világgal? Egyik megcsinálja, másik beilleszti azt az életébe. Egyik miért azt, a másiknak miért jó? Így jött a piackutatás. E világ darabkái mindig lehetnének jobbak. Egyiknek érdemes legyen, másik könnyebben illessze. Innen a márkastratégia. Lenyűgöz a logikus gondolkodás és a hatások láncolata.
A Modus iskola volt, a TNS meghatározó tapasztalat. A Conness finom-mechanika egyedi esetekre. Levezetésképpen levezetek vidékre. Útközben kí-méletlenül szegmentálom az autós társakat. Három főállású kritikus figyel a hát-só ülésen.
Groszmann Györgyi
tanácsadó

17 évesen 3 hétig nyári munkás voltam az egyik legnagyobb reklámügynök-ségnél, ott rögtön el is dőlt, hogy a jövőben reklámokkal szeretnék foglalkozni. Azóta megfordultam a marketingkommunikációs iparág 3 szegmensében is: médiaügynökségi (OMD, Berg Média), megbízói (Porsche Hungaria) és média-tulajdonosi (NeoFM) szerepben.
Minden munkámra igaz volt, hogy az hozott lázba leginkább, amikor kutatni és elemezni lehetett valamit. Most végre egész nap ezt csinálhatom. Kedvenc té-mám továbbra is a média és a reklám, de nincs olyan terület, amiben ne találnék érdekességet. Úgy gondolom, hogy lehet piaci felmérések nélkül jó döntést hozni, de lényegesen nagyobb az esély, ha a döntés kutatási adatokon alapszik.
Munkaidőn kívül két kislányommal és férjemmel gyűjtöm az élményeket, próbálom borász ismereteimet elmélyíteni, emellett családi vállalkozásban az ország (szerintünk) legjobb szénsavas almaborát készítgetjük.

Turóczy Anikó
tanácsadó
Főiskola Szolnokon, egyetem Orléansban, szakmai gyakorlat Párizsban, majd hosszú évek a Publicis reklámügynökség Renault csapatában Budapesten és Madridban. Imádom a nyelveket, a kultúrákat, a különböző emberek gondolkodásmódjában megmutatkozó sajátosságokat.
A TNS autós szektorában stratégiai tanácsadóként kamatoztathattam a kommunikációban szerzett tapasztalataimat. A Connessben az autóipar mellett új területeken is kipróbálhatom magam, a marketingstratégiától a regionális koordinációig. Kedvenceim a határokon átívelő projektek, amelyekben sokféle attitűd, vélemény, életstílus között kell megtalálni az összefüggéseket.