RÓLUNK

A Conness Strategy and Development Kft. 2007 óta működik. A marketing, a kommunikáció és a kutatás területéről érkező, senior szakemberek alapították azzal a szándékkal, hogy Magyarországon is meghonosítsák a stratégiai szemlélet és az elemzői látásmód összekapcsolásából eredő előnyöket. A Conness új megközelítést kínál a hazai marketing gondolkodásban. ​​

Szakterületünk a piackutatás és a márkatanácsadás. A Conness specialitása a hagyományos kutatási projektek elvégzésén túl az adott munkára, feladatra szabott egyedi kutatási metodológia kialakítása és végrehajtása. Van tapasztalatunk az üzleti és marketing célok kutatási feladatokhoz való kapcsolásában, és a kutatási eredmények stratégiai szintű elemzésében, azok marketing célokhoz illeszkedő lefordításában illetve üzleti értékelő, hatékonyság-mérő rendszerek kialakításában. Márkastratégiai projektekbe tervezési és elemzési kompetenciáinkkal kapcsolódunk be.

A Conness 2011 szeptemberétől a Nemzeti Olvasottságkutatás (NOK – MLE) szakmai auditora.

A Ragazzi a Conness csapat ütőereje: Groszmann Györgyi és Atkári Csaba. Ők egyéni vállalkozó elemzőként is működnek a Conness mellett.

A Conness stratégiai partnere a Deep Essence. 

Atkári Csaba
tanácsadó, partner

Engem a kíváncsiság hajt. Mit gondol, mit tesz, miért úgy döntött?

Sőt, mi több: milyen hatással van? Aztán később: hányan vannak ezzel így? Ezért a szociológia. Milyen az ember kapcsolata a maga által kreált világgal? Egyik megcsinálja, másik beilleszti azt az életébe. Egyik miért azt, a másiknak miért jó? Így jött a piackutatás. E világ darabkái mindig lehetnének jobbak. Egyiknek érdemes legyen, másik könnyebben illessze. Innen a márkastratégia. Lenyűgöz a logikus gondolkodás és a hatások láncolata.


A Modus iskola volt, a TNS meghatározó tapasztalat. A Conness finom-mechanika egyedi esetekre. Levezetésképpen levezetek vidékre. Útközben kí-méletlenül szegmentálom az autós társakat. Három főállású kritikus figyel a hát-só ülésen.

(csaba.atkari@conness.hu)

Groszmann Györgyi
tanácsadó

17 évesen 3 hétig nyári munkás voltam az egyik legnagyobb reklámügynök-ségnél, ott rögtön el is dőlt, hogy a jövőben reklámokkal szeretnék foglalkozni. Azóta megfordultam a marketingkommunikációs iparág 3 szegmensében is: médiaügynökségi (OMD, Berg Média), megbízói (Porsche Hungaria) és média-tulajdonosi (NeoFM) szerepben.

Minden munkámra igaz volt, hogy az hozott lázba leginkább, amikor kutatni és elemezni lehetett valamit. Most végre egész nap ezt csinálhatom. Kedvenc té-mám továbbra is a média és a reklám, de nincs olyan terület, amiben ne találnék érdekességet. Úgy gondolom, hogy lehet piaci felmérések nélkül jó döntést hozni, de lényegesen nagyobb az esély, ha a döntés kutatási adatokon alapszik.

Munkaidőn kívül két kislányommal és férjemmel gyűjtöm az élményeket, próbálom borász ismereteimet elmélyíteni, emellett családi vállalkozásban az ország (szerintünk) legjobb szénsavas almaborát készítgetjük.

(gyorgyi.groszmann@conness.hu)

Turóczy Anikó
tanácsadó

​Főiskola Szolnokon, egyetem Orléansban, szakmai gyakorlat Párizsban, majd hosszú évek a Publicis reklámügynökség Renault csapatában Budapesten és Madridban. Imádom a nyelveket, a kultúrákat, a különböző emberek gondolkodásmódjában megmutatkozó sajátosságokat.

A TNS autós szektorában stratégiai tanácsadóként kamatoztathattam a kommunikációban szerzett tapasztalataimat.  A Connessben az autóipar mellett új területeken is kipróbálhatom magam, a marketingstratégiától a regionális koordinációig. Kedvenceim a határokon átívelő projektek, amelyekben sokféle attitűd, vélemény, életstílus között kell megtalálni az összefüggéseket.

(aniko.turoczy@conness.hu)