TAPASZTALAT

Fő szakterületünk a kutatás és a márkatanácsadás. Alapos és sokirányú elemzéssel és tanácsadással támogatjuk ügyfeleink döntéseit.
-
Önálló márkastratégiai projektek, stratégia alkotás és brand audit
-
Piackutatás – teljes kutatások lebonyolítása és kutatási tanácsadás
-
Kreatív és médiaelemzések, versenytárs elemzések
-
Eseti stratégiai tanácsadás – márkamegújítás, újrapozícionálás
-
Márkaegészség kutatások
-
Termékfejlesztéssel kapcsolatos felmérések
-
HR kutatás, Employer branding alapkutatás
-
Elégedettség vizsgálatok, B2B, B2C célcsoportok felmérése
-
Kvalitatív és kvantitatív módszerek
-
B2B márkafejlesztés
-
B2B termékfejlesztési tanácsadás
-
Gyógyszeripari projekeket is végzünk, mind pharma, mind OTC területen. Az alábbi kategóriákban szereztünk kutatási tapasztalatot: fájdalomcsillapítók, multivitaminok, emésztéssel kapcsolatos termékkategóriák, gomba elleni készítmények, allergia elleni gyógyszerek, probiotikumok, magnézium tartalmú készítmények, calcium termékek
Saját fejlesztésű módszertanok:
Publikációk:
-
Új feladatok az autós kampányok hatékonyságvizsgálatában (Atkári Csaba, Marketingkutató magazin)
Testimonial